zaterdag 10 mei 2014

Audio materiaal voor Roqya



Op deze pagina zijn mp3 files te downloaden om te gebruiken bij Roqya.
http://www.al-djannah.nl/al-roqya-2/audio-2/
Ze zijn van sheikh Khalid Habashi, die ik persoonlijk Roqya heb zien doen.
Het was de eerste keer dat ik mensen zag die bezeten waren (het was een groepssessie) en was
zeer onder de indruk. Mensen die even eerder gewoon met elkaar zaten te praten, en later tijdens de sessie iemand anders leken te zijn geworden. Ze waren gekomen omdat ze kwaaltjes hadden die niet thuis konden worden gebracht door de artsen, last hadden van nachtmerries, wiens gedrag plotseling was veranderd etc. Toen de sessie eenmaal was begonnen waren er die in huilen uitbarstten, anderen die begonnen te gillen, anderen die spontaan epileptische aanvallen kregen...
Sindsdien heb ik me meer verdiept in dit onderwerp, en hoop dat ik dmv deze Blog een steentje heb kunnen meedragen.
De meeste informatie heb ik van de website:
http://roeqya.trotsopislam.nl/
die me toestemming hebben gegeven om hun materiaal te gebruiken.


Geen opmerkingen: